HR- & Lønkonsulent til Herlev
Herlev
Få yderligere info om stillingen
Vil du have ansvar for lønkørslen og HR-processer for dine egne kunder og samtidig være en del af et fleksibelt og engageret team?
Vi søger på vegne af vores kunde i Herlev en HR- & Lønkonsulent, der har erfaring med lønadministration og HR-administration, og som sætter en ære i at levere korrekt løn til tiden.
Om rollen
Som HR- & Lønkonsulent får du ansvaret for løn og HR-administration for både små og mellemstore kunder. Du vil fungere som sparringspartner for kunderne og sikre, at processerne kører effektivt og korrekt. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
Vi tilbyder
Hos os bliver du en del af et team, hvor samarbejde, hjælpsomhed og højt humør præger hverdagen. Du får ansvar for egne kunder og mulighed for faglig udvikling, samtidig med at du kan sætte dit præg på, hvordan vi arbejder og udvikler vores processer. Vi tilbyder fleksible arbejdstider, frokostordning, pension og sundhedsforsikring, samt en kultur, hvor du både bliver støttet i dit arbejde og får plads til at tage initiativ. Overarbejde kan afspadseres, så du kan holde en god balance mellem arbejde og fritid.
Din profil
Vi forestiller os, at du har solid erfaring med lønadministration og HR-opgaver, og at du:
Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV snarest muligt via formularen nedenfor. Vi holder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Consultant Anette Timm på telefon 3326 6470.
Vi søger på vegne af vores kunde i Herlev en HR- & Lønkonsulent, der har erfaring med lønadministration og HR-administration, og som sætter en ære i at levere korrekt løn til tiden.
Om rollen
Som HR- & Lønkonsulent får du ansvaret for løn og HR-administration for både små og mellemstore kunder. Du vil fungere som sparringspartner for kunderne og sikre, at processerne kører effektivt og korrekt. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Månedlig lønkørsel og lønafstemninger (Danløn og Zenegy)
- Administration af ansættelser, fravær, ferie og refusioner
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af personaleadministrative dokumenter, fx ansættelseskontrakter, advarsler, opsigelser og personalehåndbøger
- Rådgivning og vejledning om HR og løn til kunder og internt
- Bidrage til optimering af HR- og lønprocesser samt aktivt byde ind med forbedringsforslag
Vi tilbyder
Hos os bliver du en del af et team, hvor samarbejde, hjælpsomhed og højt humør præger hverdagen. Du får ansvar for egne kunder og mulighed for faglig udvikling, samtidig med at du kan sætte dit præg på, hvordan vi arbejder og udvikler vores processer. Vi tilbyder fleksible arbejdstider, frokostordning, pension og sundhedsforsikring, samt en kultur, hvor du både bliver støttet i dit arbejde og får plads til at tage initiativ. Overarbejde kan afspadseres, så du kan holde en god balance mellem arbejde og fritid.
Din profil
Vi forestiller os, at du har solid erfaring med lønadministration og HR-opgaver, og at du:
- Sætter en ære i korrekt løn til tiden og detaljerede processer
- Er struktureret, ansvarsbevidst og selvkørende
- Er fleksibel og trives med deadlines og perioder med spidsbelastning
- Har godt humør og kan bidrage positivt til teamet
- Er proaktiv og ser muligheder for forbedringer
- Har stærke kommunikative evner og kan formidle HR- og løndata klart
Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV snarest muligt via formularen nedenfor. Vi holder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Consultant Anette Timm på telefon 3326 6470.
Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer
Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.
Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.
Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.
Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer
Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.
Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.
Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.
Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 05.11.2025
- Regnskabsmedarbejder
- Herlev
